onsdag 22. april 2009

Reklamefilmer

Denne ukens blogglekse handler om filmprosjektet vi hadde i uke 12.

Først og fremst vil jeg si at det er slike oppgaver som gjør Sandvika VGS til en såppas bra skole. Vi får faglig kompetanse, samtidig som vi får gjort noe som er veldig morsomt og spennende.

For å være helt ærlig så er ikke akkurat den typen arbeid som jeg lærer mest av. Det er ganske morsomt å jobbe med slike oppgaver, men jeg får desverre ikke så mye faglig ut av det.

Filmen til min gruppe var ikke like bra som vi hadde planlagt. Vi hadde godt over 30 minutter materiale å jobbe med, men til slutt viste det seg at alt var dårlig. Jeg tror dette kan ha noe med at samarbeidet på gruppa var dårlig, og at ikke alle gjorde som de skulle til en hver tid.

Jeg synes desidert at gruppen til Synne, Elisabeth, Morgan, Hilde og Robin var den beste. De hadde lagd en veldig oversiktlig og respektabel film som det virkelig var morsomt å se på. Morten sin gruppe var heller ikke så aller værst.

Ett slikt prosjekt tror jeg er godt for å få ett avbrekk i den vanlige skoledagen, men jeg tror at hvis vi skal få noe lærdom ut av det, må vi nok gjøre andre ting.

xoxo Gossip Boy

Ingen kommentarer: